אוחנה: "ללא נתניהו הליכוד יורד ב- 15 מנדטים"

    ישראל רובין No Comments on אוחנה: "ללא נתניהו הליכוד יורד ב- 15 מנדטים"

    שר המשפטים אמיר אוחנה מתייחס לפריימריז בליכוד ואומר: "כל שם שאינו נתניהו יביא לליכוד בין 10 ל-15 מנדטים פחות" | אוחנה התייחס גם לדיון בבג"ץ בעניין כהונת ראה"מ תחת כתב אישום ואמר: "זו הסגת גבול. מאיפה הסמכות להכריע בשאלה שהחוק נתן בו תשובה?"

    צילום: יונתן סינדל / פלאש 90
    19:42
    20.05.24
    איתי גדסי No Comments on פינת הפרשנים: צו מעצר – זכייה בפיס עבור נתניהו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המשפטים ח"כ אמיר אוחנה אומר הבוקר (רביעי) כי סאגת מינוי ממלא מקום לפרקליט המדינה – לא תימשך עוד זמן רב: "מינוי מ"מ פרקליט המדינה יתקיים בקרוב. עניין של ימים ולא של שבועות". אוחנה מוסיף בנוגע למגמת איתור המועמדים כי גם הוא מעדיף מועמדים מתוך הפרקליטות, אך אם לא תהיה ברירה הוא ימנה מישהו חיצוני: "העדפתי הראשונה היא פרקליטים מתוך הפרקליטות. רק אם לא אמצא כזה, אחפש מחוץ לפרקליטות". את הדברים אמר אוחנה בגלי צה"ל.

    השר שב ותוקף את התנהלות בתי המשפט: "הציבור רואה את ההתנהלות הבעייתית בלשון המעטה של מערכת המשפט ומנגד שר שעושה את תפקידו. אחרי האקטיביזם השיפוטי, אולי הגיע הזמן לאקטיביזם משילותי".

    אוחנה התייחס גם לכך שבית המשפט העליון צפוי לדון בעתירה שהוגשה כנגד כהונת ראש הממשלה תחת כתב אישום ותוקף בחריפות את הדיון בנושא: "זו הסגת גבול. מאיפה הסמכות להכריע בשאלה שהחוק נתן בו תשובה?", תוהה השר.

    בהתייחסו לפריימריז לראשות מפלגת הליכוד שיחל מחר (חמישי) בבוקר אומר אוחנה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא המועמד היחיד שמסוגל להביא את מפלגת הליכוד להישגיה הנוכחיים: "כל שם שאינו נתניהו יביא לליכוד בין 10 ל-15 מנדטים פחות".



    0 תגובות